کسب درآمد مدرن از اینترنت
کسب درآمد مدرن از اینترنت
کسب درآمد مدرن از اینترنت

وب مانی نوع دیگری از کیف پول های الکترونیکی میباشد که کاربران بسیار زیادی را  به خود اختصاص داده است این شرکت در 1998 به تاسیس شد. این کیف پول از لحاظ امنیتی بسیار پیشرفته میباشد و از خصوصیات اصلی آن است.

webmoney

برای افتتاح حساب در وبمانی دو حالت حساب وجود دارد: حساب مینی و حساب کلاسیک. و شما بایستی برحسب نوع تجارت و حجم تبادل پول یکی از حساب ها را افتتاح کنید.

بعد از ثبت نام یک کد ID به عنوان  WMIDبه هر کاربر اختصاص داده میشود. هر نوع حسابی که باز میشود با توجه به نوع ارزها 6 شماره حساب با واحد های مختلف ارائه میشود که در ابتدای هر شماره حساب یک حرف اختصاری مربوط به یک ارز به خصوص میباشد:

Z دلار آمریکا

E یورو اروپا

R روبل روسیه

U واحد پول اوکراین

B واحد پول بلاروس

Y واحد پول ازبکستان
در واقع شما در این آموزش نحوه ایجاد حساب مینی را فرامیگیرید که برای کار با سایتهای پی تی سی و کارهای عادی مناسب است.

برای افتتاح حساب از این لینک  وارد سایت شوبد. روی دکمه Sign up کلیک کنید.

 

صفحه ای شبیه شکل زیر باز می شود. در کادر خالی شماره موبایل خود را وارد نمایید.

 register

 

شماره موبایل خود را در این کادر وارد نمایید تا یک پیامک فعال سازی برایتان ارسال شود. ترجیحا از شماره ایرانسل برای اینکار استفاده کنید.
بدون استفاده از علامت مثبت یا صفر، ابتدا کد کشور مثل "98"، سپس پیش شماره و ادامه آن مانند"989354422394" را تایپ کنید. دکمه proceed  را بزنید و فرم بعدی را پر کنید:

1-اسم مستعار   2- نام خانوادگی 3-نام 4- نام مرکب (اجباری نیست) 5- جنسیت 6-تاریخ تولد 7- ملیت 8- شهر 9- آدرس 10- ایمیل 11- آدرس سایتتان 12- انتخاب سوالی امنیتی 13- تایپ پاسخ برای آن (توجه داشته باشید که این قسمت مهم میباشد و باید آن را در جایی دقیقا یادداشت کنید) 14- ایمیل دوم برای مواقع ضروری

و در آخر بر روی دکمه  proceed کلیک کنید.

Register

 

در مرحله بعد کادری ظاهر میشود.  ایمیلتان را چک کنید و کدی را که دریافت کرده اید را در این کادر وارد کنید و تایید کنید.

در مرحله بعد کدی را به صورت پیامک در موبایلتان دریافت خواهید کرد. آن را در کادر مربوطه وارد کرده و تایید کنید. اگر پیامک بعد از حدود 2 دقیقه دریافت نشد دوباره درخواست بزنید. و یا برای تغییر شماره موبایلتان بر روی change mobile phone  کلیک کنید.

و در آخر در کادرها برای خودتان پسورد تعیین کنید.

اکنون میتوانید با استفاده از آی دی که برای شما ارسال شده بود و با نام WMID شناخته شد، وارد حسابتان شوید و در قسمت بالا سمت راست صفحه  WMID خود را مشاهده کنید و با کلیک بر روی آن حساب کاربری را ویرایش کنید.

ایجاد حساب های ارزی: بر روی تب Purses کلیک کنید. صفحه همانند شکل زیر باز خواهد شد که در آن حساب هایی که ایجاد کرده اید را مشاهده میکنید.

ایجاد حساب ارزی جدید

 برای ایجاد حساب های ارزی دیگر بر روی علامت + نشان داده شده در شکل کلیک کنید.

ایجاد حساب ارزی جدید

 در صفحه باز شده همانطور که مشاهده میکنید در منوی سمت چپ ارزهایی که میتوانید ایجاد کنید مشاهده میشود. یکی از آنها را انتخاب کنید و یا از منوی باز شونده امکان انجام همین کار وجود دارد. سپس تیک agreement را بزنید و بعد تایید کنید.

-در تب cards  برای تایید حساب های هوشمند مثل ویزا، مستر حساب جاری و غیره که برای شارژ موجودی و برداشت استفاده میشود میتوانید عملیات مربوطه را انجام دهید.

-چنانچه قصد خرید از فروشگاه مخصوص وبمانی را دارید از تب  Market استفاده کنید.

برای افزایش موجودی، ارسال ، تبدیل و برداشت موجودی از زیر منویpurses  از گزینه های ad funds ،send funds ،exchange ،withdraw استفاده کنید.

فعال سازی حساب های mini, light, classic

همانطور که در بالا آموزش داده شد شما یک حساب مینی را ایجاد کرده اید ولی برای فعال سازی دو نوع حساب دیگر با ما همراه باشید:
 1- اگر معاملات، خرید ها و تبادلات شما در حجم پایینی هستند گزینه WM Keeper Standard (Mini) مناسب است.

2- اگر معاملات خود را افزایش داده اید و تبادل ارز در حجم بالایی انجام میشود گزینه WM Keeper WinPro (Classic)مناسب تر است.

3-  WM Keeper WebPro (Light) یا WM Keeper Mobileتفاوت چندانی با classic یا mini ندارد و در مواقعی است که نیاز به نصب WMKeeper Classic روی كامپیوترتان ندارید و میتوان به آن در موبایل بیشتر تسلط داشت. این نوع حساب در بستر HTTP و بدون نیاز به WM keeper و از طریق خط اینترنت متصل به كامپیوتر شخصی یا موبایل متصل میشود. این سه مورد را در setting میتوانید تغییر بدهید:

تغییر نوع حساب

وب‌مانی برای نقل و انتقالات بیشتر از   0.01WMمعادل 0.8% تراکنش انجام شده، كارمزد دریافت می كند. حداكثر كارمزد برای هر WM طبق جدول زیر خواهد بود.

 

WMG

WMY

WMB

WMU

WMR

WME

WMZ

2

55

100

250

1500

50

50 USD

 

 

در صورتی که نقل و انتقال از یک کیف پول به یک کیف پول هم نام در وبمانی ها انجام شود هیچ کارمزدی کم نمیشود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:وبمانی,webmoney,wmtransfer,کیف پول,والت,پول,اینترنتی,الکترونیکی,افتتاح,حساب,مینی,کلاسیک,آموزش,نحوه عضویت, توسط محمود